Junior

I går mødte jeg Junior for første gang.

Junior er 39 år – en flot veltrænet fyr der driver det lokale fitnesscenter opdrætter undulater, hundehvalpe, haner til hanekamp, er gift med Connie og har to dejlige piger.

Han bor 2 huse væk fra hvor vi bor, så vi gik lige forbi på morgentur. Her blev vi mødt med en invitation til at se hele huset og den lille flotte have. Vi fik kaffe og jeg fik lov til at bruge fitnesscentret hver morgen.

Oskar legede med deres mindste datter på 5, der viste Oskar hvordan man laver plus-stykker.

Senere på dagen havde Junior en hane med til hanekamp. En brutal affære, hvor taberen bliver spist.

Om eftermiddagen mødte jeg igen Junior igang med at spise taberen og drikke lidt whisky sammen med gode venner.

 

One response to this post.

  1. Hej Hanne Morten Oskar og Nilssigne
    Det var dejligt at høre Mortens stemme, og at i har det godt.
    Har Oskar måske fået ny cykel? jeg glæder mig til at se nogle flere billeder.
    De kærligste hilsener
    FATRFAR

    Svar

Skriv et svar

