4 timers arbejdsuge

Vores tur herned er ikke kun sjov. Planen er at vi har oprettet skelettet til en udviklingsgruppe hernede mens vi er her. På min tur tilbage til Danmark skal jeg så helst have den finansieret, så den er sikret et stykke tid ind i fremtiden. Enten ved at få en ekstern investor ind eller ved at få nogle projekter i land.

For at finde egnede kandidater til vores planlagte oprettelse af en udviklergruppe her på Philippinerne har vi været på besøg på det lokale college.Det er lidt skægt at opleve hvordan takt og tone holdes og folk introduceres som var de kongelige…

Jeg blev ekskorteret af vores flinke naboer, der har opført et meget flot resort lige ved siden af vores i græsk inspireret stil. Virkelig top-klasse. Vi har været på besøg derovre og låner deres swimmingpool. Resortet åbner til September efter planen.

Anyway – vi fik fat i en webudvikler, der ville sprede budskabet om at vi prøver at starte en udviklingsgruppe her nær San Fernando, hvor der er meget rarere at være end i Manila.

Vi får se, hvad der kommer ud af det.

Surf og badning

er hovedaktiviteterne her på stedet. Oskar har lært at dykke og bader så meget han kan. Utroligt så meget energi han har. Hanne og jeg skiftes til at bade med ham og slapper ellers af.

Jeg har været ude med de store drenge og surfe igen. Jeg kan holde til ca. 1 time på vandet om dagen inden jeg er træt. Jeg rammer sjældent bølgerne rigtigt og rammer man først en og får en tur mod stranden er der rigtig langt ud igen.

4 timers arbejdsuge

På vores resort har vi fri WiFi. Jeg sidder således og våger over en sovende Nielsigne, mens jeg skriver dette. Vi er ikke helt nede på 4 timer om ugen endnu, men er kraftigt på vej. Hanne er ved at skrive om hvordan vi har finansieret turen.

Skriv et svar

