En god dag

Bølgerne er forsvundet fra vores surfsted, så vi har været på tur idag til China Sea. Et søster resort med massage, pool og mulighed for at tage på sejltur til en øde strand.

 

 

 

 

 

 

 

Fedt at snorkle lidt og se mærkelige fisk.

Oskar badede i flere timer i deres pool og springer i fra kanten og giver den max. gas.

Nielsigne havde dårlig mave, så jeg måtte tørre op.

—-

Hjemme igen sov alle til middag (undtagen farmand) og vi sluttede dagen af med en tur langs stranden.

Vi laver ikke meget her og alle de gæster vi kender er taget afsted. Vi er nok også snart smuttet. Måske til Baguio eller til 100 islands.

—-

Jeg er begyndt at arbejde lidt igen og holder lidt møder med folk fra San Fransisco, læser ansøgninger og ærgrer mig over at min computer ikke helt lever op til hvad man kan forvente af en maskine idag.

One response to this post.

  1. Posted by Brit on 10. februar 2011 at 08:55

    Det er svært at finde ud af hvem der skriver hvad så måske I kunne underskrive jer🙂

    F.eks. når jeg læser denne tror jeg det er Morten der har skrevet (pga. det med arbejde), men indlægget er postet af Hanne, så bliver jeg forvirret🙂

    Knus Brit

    Svar

Skriv et svar

