Børge

Vi har karkelakker på badeværelset, eller for at være mere prcis karkelak!

Den anden nat havde Nielsigne fået hevet bleen af, så jeg skulle på badeværelset og der sad den 1,5cam bred og 8 cm lang (16 cm lan incl følehorn) adrrrrrrrrrrr! Jeg hylede på Morten i troen på jeg var gift med en helt. Det skulle jeg aldrig have gjort jeg er blevet moppet lige siden. Den har enda fået et navn, Børge!

I 3 dage undgik jeg badeværelset så vidt muligt. Da der ikke var nogen der havde set tegn på Børges (altså karkelakkens) til stedeværelse. Så havde jeg vel næsten glemt ham og gik meget naturligt på badeværelset da trangen medte sig. Efter en hyggelig stund i ensomhed (troede jeg) vender jeg mig efter toiletpapiret på cisternen og der sidder han og griner til mig 16 cm lang. Jeg flyver af toilettet som var der indbygget katapult og smadrer hovedet mod døren. Morten spørger nervøst til om jeg er ok der inde, men jeg skal ikke nyde noget af at bekende hvad der går for sig, man begår vel ikke sammen fejl to gange…..

2 responses to this post.

  1. Posted by Jakob Matras on 11. februar 2011 at 09:05

    Det er jo charmen ved at rejse, skal du huske på!
    Det lyder som om i hygger jer, vi skal jo på skitur i morgen, så glæder mig til selv at få tid til at holde fri og få et afbræk fra den normale hverdag. Husk nu at få dykket lidt nu du er på filipinerne, så du har lidt mere du kan misunde din lilebror med.

    Hyg jer

    Svar

  2. Posted by Anders Kjeldgaard on 1. marts 2011 at 09:41

    Det er sq noget af det sjoveste jeg længe har læst.. Hils Børge😉

    Svar

Skriv et svar

