En stor kolonihave

Vi bor i en stor kolonihave. Dampol Plaridel i Bulacan lidt nord for Manila.

Her er meget begrænset trafik, masser af steder at lege, mange børn at lege med, et roligt tempo og i det hele taget dejligt at være for os.

Idag har jeg været med ud og spille basketball. Jeg fik 2 min. på banen inden jeg trak mig for at give mit hold et større chance for at vinde. Jeg kunne ikke ligne skelne mine medspillere fra modstandere og har ikke helt det store overblik over spilmønstre etc.

Til gengæld er jeg en af de højeste på banen…

Ungerne har leget hele dagen med sand, vand, knallerter og ild. Så bliver det ikke bedre.

Skriv et svar

