Hvem var det der sagde at halvanden meter og 8 cm var for lavt for en fotomodel?????

Filippinerne er vilde med vores lyse unger. De få høflige spørger om lov til at tage billeder alle andre udviser paparapsi adfær, når vi færtes uden for Dampol. Morten og jeg var blevet enige om at det måtte skyldes at det er meget sjællent at de lokale ser europæiske børn. Men hør nu her. Ikke mere end to dage gammel som græsenke er jeg i det lokale badeland med ungerne. De sædvanlige paperasier dukker op og tager billeder af ungerne, det er jeg vandt til. Men overraskende nok så vil mandlige paperapsier nu også have billeder af mig sammen med dem selv……… Ja, ja Morten hvis jeg var dig ville jeg skynde mig med og forsvare mit teritorie………………………….

Skriv et svar

