Morgensvømmetur

Jeg har lige været på svømmetur. Klokken er 7.30 og som jeg havde drømt om, så har jeg været på en morgensvømmetur før morgenmaden. Jeg håber at kunne gøre det hver dag fremover.

Jeg havde maske på. Det er ikke godt at svømme med, men jeg kunne se en masse fisk i korallerne under mig, så det er OK.

Ellers er arbejdet ved at kalde og jeg kommer nok til at bruge en del tid foran computeren de næste par uger.

Idag kommer vi til at kigge efter et lille hus.

Jeg er begyndt at savne nogle af jer hjemmefra. Det ville være godt med besøg. Specielt savner vi nogle af børnefamilierne. Der er ikke meget mere hyggeligt end at sidde og hyggesnakke når ungerne sover…

 

Skriv et svar

