Dyr opvask

5 mennesker på relativt lidt plads giver anledning til en del rod. For 3 dage siden fik jeg nok, nu skulle der ryddes op. Sidse og Nielsigne sov til middag, Morten og Oskar blev sendt ud og bygge sandslot, så kunne jeg komme i gang. Efter 1 time komme gulvet til syne, så manglede jeg bare at finde køkkenet = kæmpe opvask. Jeg nåede dog ikke mere end til andet glas før jeg knækkede et glas i hånden og svinede hele lejligheden til med blod.

Afsted til lægen der straks måtte sy to sting i håndfladen på mig. Pris 4000 pesos

Nu sidder jeg så her en tidlig morgen er vågnet før resten af familien, men må ikke svømme pga stingene i min hånd, ØV!

Hvad kan man lære af det:

Morten ordner frem over alt opvask!!!!!!!!!

Skriv et svar

