Youtube

Jeg har lagt et par videoer på Youtube. Overvej eventuelt at abonnere direkte via Youtube.

Fiskespa med Else Matras

En tur på whitebeach

2 responses to this post.

  1. Posted by Nana og familie on 26. april 2011 at 17:48

    Dejligt at se Oskar på cykelfilmen!!
    Et kæmpe stort kram til Oskar fra NANA – HA’ DET GODT! Jeg savner dig rigtig meget, vil du snart komme hjem og besøge mig?
    Vi har det sjovt i Skarntyden men vi mangler dig at lege med.

    Ha’ det godt og hils Nielsine og mor og far.
    Kærlig hilsen NANA

    Svar

    • Posted by hannematras on 3. maj 2011 at 22:14

      Hej Nana

      OSKAR: Kan du ikke komme og besøge mig!! Du skal komme når jeg har fødselsdag. Fordi så kan du få kage.

      HANNE: Vi har ingen ovn men Oskar ønsker sig en lagkage så jeg har lovet at forsøge at lave en.

      OSKAR: Jeg ønsker mig en fjernstyret bil af dig, for sådan en kan man kun købe i Danmark. Du kan komme tog eller færge.

      HANNE: men nanas mor og far skal jo arbejde så de kan nok ikke komme

      Oskar: men så kan Nana bare komme selv og så kan hendes mor og far ringe når de er færdige med at arbejde og sige at hun skal komme hjem

      OSKAR: skriv at jeg savner hende for det er faktisk det jeg gør

      Svar

Skriv et svar

