Bedste venner

Oskar og Nielsigne er blevet bedste venner.

Det er fantastik at være vidne til det meget tætte bånd der knyttes mellem de to på denne tur. Vi møder mange andre børn, men de to er hinandens primære legekammerat og de lærer og udnytter hinandens kompetencer. Oskar bliver for eksempel helt græde færdig hvis Nielsigne ikke vil lege mere med ham. Oskar kan bedst lide div. udgaver af hule lege hvor han kommanderer rundt med Nielsigne, hvilket hun finder sig i til en vis grænse. Når hun så ikke gider blive hundset rundt med mere fanger Oskar lynhurtigt hendes manglende interesse og ændre legen til Nielsignes ynglings leg “lave mad”  og bestiller pizza.

Jeg håber deres venskab varer ved.

2 responses to this post.

  1. Kære alle 4!

    Tillykke med den flotte bronze-medalje, Hanne! Godt gået!🙂

    Jeg sidder herhjemme i DK hvor vi også har haft et par dage med sol – dejligt.

    Jeg er ved at lægge sidste hånd på børnehavens hjemmeside. – Sikkert meget fjernt for Jer, men den er der stadig😉
    Og det er jo en vigtig nyhed (synes jeg) at man kan følge Jeres færd her på bloggen. Derfor har jeg sat det på siden.
    Den er dog ikke lanceret endnu, så hvis I synes det er en dårlig idé, skal I bare give mig besked, så fjerner jeg det igen med det samme.

    Fortsat god vind og god fornøjelse!

    Mange hilsner fra
    Skibhuskvarteret🙂
    (Katrine & co)

    PS.
    Hvor er Nielsigne blivet STOR!!🙂

    Svar

    • Posted by hannematras on 17. maj 2011 at 14:03

      Hej Katrine

      Dejligt at høre fra dig.
      Ja, skarntyden er ikke lige det vi tænker mest på, men super ide at ligge bloggen på så alle kan følge med. vi havde jo egentlig aftalt med bhv at Oskar ville “skrive” til dem. Men han her slet ikke vist interesse for det, så det er ikke blevet til noget. Så deter dejligt hvis de alligevel kan følge med på bloggen.
      Ja Nielsigne vokser helt vidt. Jeg havde taget et sæt joggintøj med til hende fra DK der var alt for stort (mindst dobbelt opsmøg på arme og ben). Det fandt hun den anden dag og ville død og pine have det på i 40graders varme. Det stumper………

      I er jo velkomne til at kigge forbi på sommerferie. Jeg ved I kun har en indtægt men det er altså billigt at være her nede, så tæl knapperne hvis I har lyst til eventyr og afslapning i paradis.

      Hils omkring dig.
      kærligst Hanne

      Svar

Skriv et svar

