En dag på stranden

Her er vores dag:

Op kl. 6.45 – hvorfor Oskar ikke kan sove længere fatter jeg ikke. (Vi må se at sende ham senere i seng).

7-8.30 leg hjemme, morgenmad og hygge

8.30 – mor kommer hjem fra roning. Lidt tidligt – roerne er vist holdt op med at ro.

8.45 – jeg henter vasketøj nede i byen. Damerne vasker for os for 200 peso. Vi skal have en bedre aftale – det er faktisk lidt dyrt.

9.00 – jeg tager min nyindkøbte cykel (som jeg købte for 600 peso) ned til cykelsmeden. Han siger han kan reparere den for 3.000 peso ca. Lad os se. Note: Cyklen manglede styret. Nogle bygningsarbejdere her i huset mente åbenbart ikke at min cykel skulle bruge et styr.

10.00 – køb gave til Oskar – Et legetelt og en strømdims til at sikre computeren mod for meget strøm. Ialt: 3.700 peso.

10.30 – gå til Nigi Nigi Too – Et dejligt sted ved stranden.

10.30 – 17.00 – leg med ungerne ved stranden. Snorkle med Oskar og se på ungerne, der leger med hinanden og nogle andre unger der tilfældigvis var der…

17.30 – Aftensmad – lavet af Gladys, der købte ind og lavede god mad til os for 200 peso.

18.00-19.00 – arbejde

19.00-20.00 – besøg hos naboen med vores nye kattekilling som Hanne fik af nogle børn på gaden. Den er under 1 uge. Vi ved ikke helt, hvad vi skal gøre med den… Hvad skal den have at spise.

20.00-20.15 – læg børn i seng.

20.20-? arbejde — Hanne sover – jeg er den eneste der er vågen.

I morgen skal Hanne og ungerne bage til fødselsdagen hos Helle, der har en ovn.

One response to this post.

  1. Posted by Anders Kjeldgaard on 14. maj 2011 at 19:08

    Kig her.. der står en masse om opforstring af killinger under 4 uger.

    http://www.inges-kattehjem.dk/#hvad_goer_jeg_-_Killinger_u_5_uger

    Svar

Skriv et svar

