10 ting jeg elsker ved Boracay

Efter en dag med rejsekrise er vi kommet hjem til Boracay. Vi har med vilje brugt lidt penge på luksusvarer såsom en tur på øens bedste restaurant, dejlig pålæg og et magasin. Nu ser verden helt anderledes ud. Vi nyder at være tilbage på Boracay.

Jeg har sat mig for at finde 10 ting, jeg elsker ved at være her på Boracay:

10 ting jeg elsker ved Boracay

  1. At kigge på det turkisblå hav, der er flottere end noget andet vand jeg nogensinde har set
  2. At bade i vores pool med min dejlige kone og mine to søde børn
  3. At nogen kommer og laver god mad til os
  4. At jeg bor 50 m. fra stranden
  5. At alting er så billigt at jeg ikke behøver bekymre mig om at kigge på prisskiltet
  6. At jeg har tid til at være sammen med mine børn stort set hele tiden
  7. At jeg kan tage min cykel og køre op i bjergene
  8. At jeg idag har snakket med en fra Australien, Canada, Kina, Philippinerne og Danmark
  9. At vejret altid er dejligt varmt
  10. At alle dem vi møder altid er smilende og rare

One response to this post.

  1. Posted by Brit on 20. august 2011 at 13:29

    jeg synes det er sjovt at læse om jeres forskellige opfattelser af jeres “elsker”-lister😉
    Vi elsker her og glæder os til at se jer igen.

    Svar

Skriv et svar

