Hvad der gør ondt ved at være væk fra DK….

Det er lige gået op for mig at livet ikke står stille i DK mens vi er væk. I laver faktisk noget elv om vi IKKE er med !!!

Bryllup

Tilde er blevet gift, næsten i smug. Vi var så priviligerede at få det at vide 4 dage før det skete. Mens mange andre hjemme i DK først fik det at vide efter. De ønskede et rådhus bryllup med nærmeste familie. Hvilket jeg regner mig selv under, idet Tilde jo var den eneste der var med til mit hemmelige bryllup. Men med 4 dages varsel kan jeg ikke nå at arrangere en hjem rejse. Selv om jeg kraftigt overvejede at lave en “surprice” på Odense rådhus. Men vi havde lige fået besøg af Sidse og Anders.

Baby i vente

De er jer der kender mig godt vil vide, at selv om jeg har en facebook konto og det for resten af verden betyder, at de følger med i alle venner og venners venners gøren og laden dagligt. Gælder det ikke for mig, jeg kommer vel forbi en gang hver 3. måned hvis det rigtig gå højt. Hvilket  det gjorde idag og hvad finder jeg der…..

Toksvig er gravid med termin 28. februar🙂

Nu ved jeg godt at det tildels er min egen fejl, at jeg bliver informeret om så vigtige ting på en så højest tilfældig og ikke særlig officiel måde. For jeg kunne jo vælge at holde kontakten lidt bedere med jer der hjemme. Det kan godt være at de er lidt bagefter her nede, men telefonen er opfundet og det står mig frit for at ringe hjem og snakke med alle jer dejlige mennesker. Men desværre er jeg nok lidt for meget “ude af øje ude af sin” når det kommer til vedligeholdelse af kontakter. Så ja det er ved lidt min egen skyld, at jeg jeg tilfældig skal opdage at en veninde venter sig for 3. gang.

Denne gang må du dog klare dig alene på barsel Toksvig. Jeg ved godt at begge mine børn er kommet med nøjagtig 2 måneders forsinkelse i forhold til dine drenge. Men denne gang er du altså alene. Jeg er helt sikkert ikke 1. måned henne!!!!!!!!!

Der er helt sikkert mange glæder ved at være væk hjemme fra Danmark. Men som I selv kan læse har livet i sus og dus, som sædvanlig en bagside.

Skriv et svar

