Smagsprover paa forste collection

Saa er de forste collections prover faerdige og det forste fotoshout med Ivy som fotomodel.

Please kommenter jeg er saa spaendt paa om det bare er mig der synes at kjolerne er fantastiske eller om resten af verden er enig!

This slideshow requires JavaScript.

3 responses to this post.

  1. Posted by karsten on 19. september 2011 at 17:00

    De er super flotte, jeg ville nok ikke have valgt gule ærmer men det viker flot gået Hanne håber du får solgt.
    knus mor

    Svar

  2. Posted by Marlene Lübeck on 20. september 2011 at 12:54

    Wauv! Looking so good🙂 Keep up the good work out there! :-)))

    Svar

  3. Posted by Sidse on 25. september 2011 at 13:14

    Jeg kan lige forestille mig hvilken fest alle sygdamerne har haft i Dampol.. Hehe.. Kan virkelig se det for mig og fedt med Ivy som model..
    Synes det mørke blå er mega flot og den blomstrede til sidst.
    Den hvide hvor Ivy står i en seng, med lyserrød tapet i baggrunden ser noget speciel ud! Men skal nok se den tættere på.

    Der er rigtig mange af mine veninder der er vilde med min den blomstrede. Den kjole hvor der er sådan en skæv rynket hals og så syet ind over brystet. Så er der blå bånd og en rød knap på.

    Du er sej!
    Kram

    Svar

Skriv et svar

