Stress og jag

Jeg (Morten) er ved at få stress. De velkendte symptomer er ved at komme tilbage efter en periode uden den mindste stress:

  • Mails checkes en gang hvert 5. minut
  • Små opgaver kan virke lidt uoverskuelige
  • Hænderne ryster nogle gange
Ikke så sært at jeg er stresset. Jeg har lavet første beta version af min nye software til at lave simple kampagnehjemmesider med. (Test det venligst og give feedback):
Jeg har passet ungerne meget mens Hanne farer omkring og laver kjoler og ror i dragebåd.
Derudover har jeg hjulpet Hanne igang med hendes kjoleforretning. Faktisk er jeg ansat som salgschef – en titel jeg nyder til fulde. En aften omgivet af modeller i kjoler, damer og champagne er ikke så dårlig.
—-
Der er kommet skidt nyt hjemmefra. Min farmor er afgået ved døden. I en høj alder og ikke fuldkommen uventet. Alligevel føler vi os meget langt væk hernede og jeg har faktisk været overraskende ked af det. Vi havde inden vi tog afsted tænkt at noget sådan kunne ske, men alligevel. Æret være hendes minde. Vi husker hende som en altid glad og smilende dame. Kvaliteter vi alle kunne lære af. Til det sidste var hun glad og smilende så vidt jeg er orienteret.

One response to this post.

  1. Posted by Brit on 4. oktober 2011 at 17:58

    Det er da kedeligt at høre at du er ved at få stress (kan du ikke komme hjem til DK og få det i stedet, så skal jeg nok hjælpe lidt med børnene OG kjolerne?)

    Vi håber der snart kommer jo på igen, måske når familien Matras (den ældre) kommer.

    Det er okay at du har været ked af det, det har jeg også været, men mon ikke hun er kommet hen til Karin nu og har det godt.

    Knus

    Svar

Skriv et svar

