Det er min rokke tand og du kan tro den rokker……..

Oskar har fået sin første rokketand!!!

Han opdagede det torsdag aften lige inden sengetid. Han kom drønende ned af trappen og fortalte sådan næsten lidt genert sin mor og Helle (En dansk pige på 37 vi har lært at kende gennem dragen doat) at han havde en løs tand og at det betød at vi skulle holde rokketandsfest i morgen. Oskar havde allerede helt styr på hvem af hans venner der skulle med til fest og at man da selvfølgelig spiser banankage til en rokketandsfest. “Har du måske aldrig holdt sådan en fest hva`mor?!!” Det måtte jeg jo indrømme at jeg ikke lige kunne mindes at jeg havde. “Så ved du måske heller ikke, at man skal ligge sin tand i et glas vand og at der så kommer en fe om  natten og tryller den om til en guld tand hva`?” Tjaaaa, der er vist et par kapitler i morbogen, angående rokketænder, jeg lige skal have læst op på……🙂

Nielsigen synes selvfølgelig at det er vanvittigt spændende med rokketænder, hun har i øvrigt også en, men “den er hemli, moar, det er kun mig der må røre ved den”

Skriv et svar

