Kyssefisken Hanne

Til stor morskab for resten af familien vågnede jeg her til morgen op med den største neger underlæbe. Alle billeder er blevet fra sorteret under cencuren, det er virkelig ikke noget køntsyn, tro mig.

Hvor negerlæben er kommet fra ved jeg ikke, men måske har den noget at gøre med at jeg var ude af kitesurfe hele eftermiddagen i går og for første gang kitede mere ovenvande end under vandet, FANTASTISK!

Så læben fik lige rigeligt med sol. Jeg var ellers i ført faktor 50 meget klisteret supervandfast solcreme, men er alligevel blevet solbrændt i hele kryderen også i sær på underlæben.

Nogen køn tallerkenneger er der ikke gået tabt i mig🙂. Tilgengæld synes min søn jeg ligner en kyssefisk!

 

2 responses to this post.

  1. Posted by Jakob Matras on 10. december 2011 at 09:24

    Jeg synes det vil passeligt med lidt fotodokumentation, så vi herhjemme i kolde kedelige Danmark for os noget at varme os på.
    Når det så er sagt, så synes jeg snart at bloggen trænger til et nyt indlæg omkring livet på Boracay, evt. med anmeldelser af diverse spisesteder, eller sidste nyt omkring lufthavnen på Katiclan, så vi ved om vi skal skynde os at investere vores penge i hoteller inden det stiger voldsomt:) eller om Mortens internetprojekt er på vej frem eller tilbage…. Eller måske lidt om jeres såkaldte forsøg på at lære at kitesurfe🙂 God weekend🙂

    Svar

  2. Posted by Brit on 13. december 2011 at 09:23

    Jeg vil gerne støtte Jakobs kommentar!

    Svar

Skriv et svar

