Rokketand

Nogle begivenheder brænder sig ind i nethinden. John Faxe Jensen’s skud “lige i røven” i EM finalen ’92 er et af dem… Mit seneste store øjeblik er nok da min søn opdagede at han havde en rokketand…

Han klagede lidt over at det gjorde ondt når han bed i et lille brød, jeg spurgte hvilken tand det gjorde ondt i og da det var for neden foran vidste jeg godt hvad klokken var slået. Jeg erklærede at det var en stor dag og sagde at han havde en løs tand.

Straks var en lidt irriterende tandpine lavet om til en begivenhed af episke dimensioner.

Vi har siden fejret rokketandsfest og hygget os i stor stil med vores store dreng…

Hvornår har du sidst haft en begivenhed af samme betydning? Fortæl her…

Skriv et svar

