Sprogforvirring

 

Nielsigne er jo begyndt at snakke, temmelig meget🙂, noget på dansk og noget på engelsk til stor morskab for os og stor forvirring for hendes lærer i skolen, der ikke aner og hun svarer rigtigt eller ej!!

Her er nogle smags prøver:

  • en to tre fire fem six seven eith nine ten
  • kom er over mor sit down siden af mig
  • mig food mor, mig sulten
  • mig fundet kokonut mor
  • mig turn nu!
  • red, green, blå, gul

Andre gange viser det sig at være dejligt at have et hemmeligt sprog som kun vi danskere forstår. Som da jeg var på stranden med farfar og Nielsigne.

Hørt på stranden, da Edwin fra mit ro-hold kommer løbende:

Nielsigne:” se mor, der kommer en mor horer med!”

Heldigvis er min svigerfar humoristisk anlagt og fik sig noget af et grin oven på den kommentar!

 

Skriv et svar

