Hjælp i forbindelse med hjemkomst til Danmark

Så nærmer tiden sig hvor vi skal tilbage til Danmark. Vi har dog endnu ikke købt billetter🙂, men vores visa udløber 14 marts, så senest der rejer vi til Hong Kong, hvor vi skal besøge nogle venner og jeg skal kigge på stof og kjole produktion. Så vi regne med at ramme Danmark omkring 1. april.

April betyder jo dejligt forår. Men for os vil det nok være lidt koldt. Vores dejlige unger er jo vokset en del på vores tur, som I sikkert har set på billeder. Så jeg regner ikke med at der er noget af det tøj jeg har gemt de kan passe.

Så når I nu rammes af forårsrengøringsvanviddet og går i gang med at rydde op i skaber og skuffer, så før I smider ud så tænkt gerne på os🙂. Vi modtager gerne især tøj til ungerne, da de skal have to helt nye garderober når vi kommer hjem og efter et år hernede er finanserne temmelig lave🙂

Morten og jeg har gemt lidt af vores tøj. Men derfor vil vi stadig sætte stor pris på at finde en pose med aflagt, når vi kommer hjem. Da det jo ikke er sikkert at vi kan passe det gamle heller. Jeg er i hvert fald ikke mere et radmager skellet som da jeg rejste fra DK🙂

Ellers vil jeg bare sige at vi glæder os rigtig meget til at komme hjem og se jer alle sammen og nyde den danske sommer. Selvfølgelig er den ikke så varm som den her nede. Men personligt glæder jeg mig nu til at det ikke hele tiden er så tonse varmt!!!! Og især til at kunne arbejde i haven.

Skriv et svar

