Flytte dag igen

Jeg begynder at huske hvorfor vi endte med at blive boende på Boracay. Backpacking med pik pak til 4 mennesker der bliver pakket ned og op og ned igen. Nogen gange på nye pladser giver total kaos. Hvor ingen kan finde noget som helst.

Det er 1. Juledag. Vi har forladt bonsai resort og White beach, til for del for Tambisaan Beach hvor vi er inkvarteret hos Rosali og Sven.
Morten og ungerne tog af sted her ud ved middagstid. I tricyke med alt vores bagage. Jeg blev tilbage jeg skulle købe ind da vi nu for mulighed for at lave mad selv. Dejligt. Og så skulle jeg bytte overdelen til den bikini jeg fik af Morten i julegave i går. Han havde været noget optimistisk mht til størrelsen på hans kones for parti. Men det skal jeg vel bare tage som en kompliment🙂.
Disse to forholdvise simple ærinder tog 3 timer. Jeg havde helt glemt hvor lang tid ting tager her nede.

One response to this post.

  1. You really make it seem really easy with your presentation however I find this topic to
    be actually one thing that I believe I might never understand.
    It seems too complex and extremely broad for me.
    I am having a look ahead on your next publish, I will attempt to get
    the hang of it!

    Svar

Skriv et svar

