Dansk mad

Vi har gen opdaget Heidiland. Heidiland er en butik i D’Mall der handler med europæiskevarer såsom marcipan, rigtig chokolade, hamburgerryg, pølse, leverpostej, ost og rigtig brød.
Vi har boet nogle dage på ‘landet’ i Helles hus, hvor vi ikke har været så meget nede i centrum. I går tog børnene og jeg så ned til D’Mall. Det var frokost tid så vi handlede ind i Heidiland. Til en skovtur på stranden. Jeg spurgte dem da vi stod ved disken hvilken slags pålæg de gerne ville have. De virkede ikke særlig interesserede. Så det blev mest mor der valgte.
Ude på gaden spurgte oskar om ikke han måtte få et stykkebrød at gumle på mens vi gik ned til stranden.
Planen var egentlig at vi skulle på holde Skovtur på stranden med vores ny indkøbte godter.
Men vi kom altså ikke længere end lige udenfor butikken. Her lavede jeg en pølsemad til oskar og vent mig der på mod nielsigne for at lave en til hende. Så troede jeg at jeg selv skulle have en med nej oskar var allerede færdig og bad om en ostemad, så var nielsigne færdig og bad om skinkemad. Sådan stod det på uafbrudt ind til de to unger havde spiste et helt halvt rugbrød!!!!!!!
Det kan godt være at begejstringen over brød og pålæg ikke havde været stor inde i butikken med jeg skal lige love for at de fin indhaleret noget mad da de først kom igang.

20140103-190329.jpg

Salig spisning af ostemad🙂

20140103-190348.jpg

Skriv et svar

