Vi er blevet motoriserede!

Vi er blevet godt kørende Morten har siden Dampol ævlet om motorcykler. Der ude drønede han nemlig lystigt rundt på Ka Menangs motorcykel. Hvilket han syntes var helt fantastisk. Så nu har han lejet en resten af tiden her på Boracay. Der er lige præcis plads til hele familien på sædet. Så nu går det lystigt der ud af. Sikkerheden er helt i “top”. Siden vi var her sidst er det nemlig blevet lovpligtigt med hjelm når man kører Schooter/knallert/motorcykel. I hvert fald for chaufføren, passagererne skal dog ikke have hjelm på,der er jo ingen grund til at over drive det der sikkerheds halløj!
I dag kørte Melanie og jeg således afsted på indkøb. Fantastik klogt af min mor i sin tid at snakke mig fra at tage motorcykel kørekort. Tusind tak mor. Det ville jo være endt helt galt. Så fart gal som jeg er.
Nu i en alder af 34 er den stadig gal med farten med med to unger i bagagen kan jeg styre mig sådan nogenlunde ……🙂

Skriv et svar

