Farvel sommer god dag vinter

Vi er lige kommet hjem fra Spider house, hvor vi havde inviteret det halve af øen til sundowner/farvelfest. Endnu en gang skal vi vende ryggen til paradis og ansigtet mod Danmark.
Et Danmark hvor jeg ikke rigtig har noget at gøre. Jeg har sendt 10.000 ansøgninger det sidste år men har stadig ikke noget arbejde. Hvor spændende er det lige.
Når jeg ved hvad sidse vil sige slet slet til de dumme tanker og fokuser på noget godt. Så nu kommer der lige 10 gode ting ved Danmark
1) familie
2) ny fætter på vej i februar
3) ingen kakerlakker
4) øh kan jeg få lidt hjælp til resten???!!!!
Så er jeg kommet på en mere
5) det er sjovere at vinde i lotto i Danmark end i Filippinerne
Jeg tror jeg sover på det måske det hjælper

Skriv et svar

